Marxa nòrdica amb força

by Xavi Chamorro | 6 oct. 2019 | Notícies | 0 comments

Ja fa uns mesos que hem arrancat el grup de marxa nòrdica, i cada cop son més els socis que s'han unit a la secció després de provar per primer cop, ara ja amb 2 cursos d'iniciació i amb un de perfeccionament podem dir que tenim un grup potent i preparat per totes les circumstancies.

En 20 dies tots podran estrenar-se en una marxa oficial, aquest 2019 juntament amb les distàncies ja conegudes de #Roures també hi trobarem la especialitat de marxa nòrdica, així que esperem que gaudiu com amb la resta d'opcions. Pots consultar tots els detalls a la web

#comacabres

Notícies relacionades

Comentaris

0 Comments

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Més informació a la nostra "Plana d'avís legal i Política de Privacidat del lloc web"