L’equip tècnic de Roures conjuntament amb la junta del Club Excursionista ens veiem obligats a prendre una difícil decisió a causa del Covid-19.
Hem acordat suspendre l’edició 2020, prenem aquesta decisió pensant en el benefici dels corredors i dels nostres voluntaris enfront la impossibilitat que hi haurà a la data de garantir la seguretat de tothom en un esdeveniment així.
Ens dol especialment per a totes aquelles novetats que teníem preparades com l’espectacular i inèdit recorregut d’entrecims, es un projecte que seguirem treballant per al 2021 i que esperem que els més animalots no hi faltareu pas!
Tots els que ja heu efectuat la vostra inscripció rebreu l’abonament integre, sense necessitat d’haver contractat l’assegurança de devolucions, pensem que en els moments que estem vivint tots és el més correcte.
No sabéis cuanto me jode la noticia, mantenía la esperanza de que la roures no se perdería, pero lo primero es lo primero y creo que habéis tomado la decisión acertada. Se trata de una carrera muy especial, quizás la más de todas ya que es la primera que hice, pasé de darme paseos por el puente del diablo a hacer la marxa dels roures del 2015 (28Kms, menuda burrada!!). Aquella experiencia me cambió y desde entonces no he fallado ni un solo año. Es muy probable que esa carrera fuera la que me empujó definitivamente a la montaña y a querer hacer más y más kms. Os doy todo mi ánimo para las próximas ediciones, se que volveréis más fuertes y más sabios. Muchas gracias por todos estos años y nos vemos en 2021.
Atentamente,
Francisco Castillo
Leer estas lineas nos da mucha fuerza y ánimo para volver con más fuerza como dices, enviamos estas palabras al equipo de la carrera y voluntarios. Muchas gracias!
Gracias a vosotros.